Известие

Collapse
No announcement yet.

Масло - над максимума ...!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За 15 000км(20К) от максимума слиза на минимума без да доливам до следващата смяна.
    Ще карам лекичко и утре ще сам чичо доктор!
    А семеринга на коляновия вал - нищо не ми говори да не бяха едни кръгли метални "нещица" за уплътнение !?
    Last edited by slav40; d.m.y г., 15:02.
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от marian Покажи съобщение
      И кои си е позволил да ти я прави на билборд
      VFTI-позна !
      Alfa156 Against All

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
        Сменявах маслото преди 3 седмици в сервиз и реших днеска да го проверя! Изваждам пръчката и се оказва ,че маслото е около 1.5 почти 2 сантиметра над максимума!
        Мисля да го точа с маркуч от система утре сутрин ,че сега е горещо , проблем ли е да карам така и днес(градско) ...и има ли значение дали ще я ръчкам или да карам лекичко ...!?!?!?...
        Колко грама(или литър) събира двигателя от минимума до максимума на пръчката!?
        ти не гледа ли колко масло ти слагат
        между другото моята събира 4литра точно на средата на щеката-ако сипя 4.4литра както пише съм над максимума
        проверявам си маслото поне 2 пъти в седмицата по навик
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
          ти не гледа ли колко масло ти слагат
          между другото моята събира 4литра точно на средата на щеката-ако сипя 4.4литра както пише съм над максимума
          проверявам си маслото поне 2 пъти в седмицата по навик
          Ми не го оставяш да се изтече до края. Аз като развия пробката и я оставям половин час да си капе. Пия кафе, пуша цигара през това време. М/у другото в масления филтър също остава не малко масло. Ако не си го сменил него, то там са ти 200 гр. поне и по тръбите също остава. Трябва да се изчака и те да се оттекат след като развиеш филтъра...
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            тъй като бързах...смениха ми маслото набързо(сам съм си виновен) и ми казаха ,че събира 5 литра двигателя ..... и нали си взех от металните кутии 3бр. по 2 литра масло ,за да имам и евентуално за доливане, тоя дето е сипвал е сипал на око и като гледам май е сипал около 5.5 литра ,че в кутията няма много останало .....
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
              тъй като бързах...смениха ми маслото набързо(сам съм си виновен) и ми казаха ,че събира 5 литра двигателя ..... и нали си взех от металните кутии 3бр. по 2 литра масло ,за да имам и евентуално за доливане, тоя дето е сипвал е сипал на око и като гледам май е сипал около 5.5 литра ,че в кутията няма много останало .....
              Тц, тц, тц... източвай го. И м/у другото много масло ти харчи. Аз калкото налея на моята толкова източвам. Може би 100 - 200 грама ми гори на 10 000 км.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                Когато маслото е повече то си търси от къде да излезе и избива в най слабата точка и много често си заминава семеринга на коляновия вал което е доста неприятно.
                Колега не мога да се съглася с вас това е типичен автомонтьорски фолклор!
                Мисля, че се получава точно обратното налягането спада! При въртенето на коляновия вал маслото силно се арерира от вкараните в него картерни газове. Мехурчетата газ в него са топло-изолатор и на всичко отгоре са свиваеми. Това може да доведе до прегряване на маслото и допълнително спадане на налягането в следствие на намалелия вискозитет... от тук нататък предполагам се досещате какво следва!
                Всъщност, увеличение на налягането на картерните газове може да се получи ако по някаква причина е запушена картерната вентилация, ама ...
                Няма да продължавам, че май оспамихме темата на колегата!
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #23
                  има ли значение за харченето от стари свещи, че са почти на 100к.
                  а то и двигателя е малко "мазен"от масло,но под колата никога не е имало капки от теч ...
                  п.п. нямам кора под двигателя
                  Alfa156 Against All

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ми не го оставяш да се изтече до края. Аз като развия пробката и я оставям половин час да си капе. Пия кафе, пуша цигара през това време. М/у другото в масления филтър също остава не малко масло. Ако не си го сменил него, то там са ти 200 гр. поне и по тръбите също остава. Трябва да се изчака и те да се оттекат след като развиеш филтъра...
                    значи след като отвиха пробката в масларната свалиха стария филтър и след около 10 мин. слажиха новия и наляха точно 4литра
                    запалих да напълни филтъра,загасих изчакахме 2 мин и беше на средата
                    от тогава до сега поне 10 пъти съм го гледал на студен двигател и пак е на средата
                    момчето оште когато го сипа ми каза че е 4л и аз започнах да споря с него че събира4.4
                    той каза че и на другие 156 на които е слагал му побирало 4 литра
                    на миналата смяна бяха сипали4.2 литра и нивото беше около 3мм под максимума
                    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                    Продавам Алфи на части!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                      има ли значение за харченето от стари свещи, че са почти на 100к.
                      а то и двигателя е малко "мазен"от масло,но под колата никога не е имало капки от теч ...
                      п.п. нямам кора под двигателя
                      Не, аз до преди 3 месеца карах с оригиналните и NGK.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Ми не го оставяш да се изтече до края. Аз като развия пробката и я оставям половин час да си капе. Пия кафе, пуша цигара през това време. М/у другото в масления филтър също остава не малко масло. Ако не си го сменил него, то там са ти 200 гр. поне и по тръбите също остава. Трябва да се изчака и те да се оттекат след като развиеш филтъра...
                        След цялото чакане като теб,въртя и на стартер без да пали 2-3 пъти,само слагам щит да не пръска от гнездото на филтъра,излизат още 200-300 мл..
                        TIPO 2.0 91g.
                        PUNTO 1.2 04 g.
                        156 1.8 TS 00g

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от tipo1960 Покажи съобщение
                          След цялото чакане като теб,въртя и на стартер без да пали 2-3 пъти,само слагам щит да не пръска от гнездото на филтъра,излизат още 200-300 мл..
                          Ти пък...
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                            Сменявах маслото преди 3 седмици в сервиз и реших днеска да го проверя! Изваждам пръчката и се оказва ,че маслото е около 1.5 почти 2 сантиметра над максимума!
                            Мисля да го точа с маркуч от система утре сутрин ,че сега е горещо , проблем ли е да карам така и днес(градско) ...и има ли значение дали ще я ръчкам или да карам лекичко ...!?!?!?...
                            Колко грама(или литър) събира двигателя от минимума до максимума на пръчката!?
                            Спри колата на водоравно място и премери пак.
                            155 1.8 8v 1994

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Lamarin Покажи съобщение
                              Спри колата на водоравно място и премери пак.

                              Да не би да си ме видял на някой байр да проверявам маслото!
                              Alfa156 Against All

                              Comment


                              • #30
                                Не виждал съм как щеката на 146 ца показва 1 см над максимума при много лек "баир".
                                155 1.8 8v 1994

                                Comment

                                Working...
                                X